مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1395 ساعت 12:402016-05-21اجتماعي

تالاب "هشیلان" در پیچ و خم عضویت در کنوانسیون رامسر


کارشناس تالاب های اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: تلاش برای عضویت تالاب "هشیلان" در کنوانسیون بین المللی رامسر هنوز ادامه دارد.

- جمال رحمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت پیوستن تالاب هشیلان به کنوانسیون جهانی رامسر، گفت: تلاش برای این کار از سال 90 آغاز شده و هنوز ادامه دارد.

وی با اشاره به برخی شرایط و ویژگی ها که برای پیوستن تالاب هشیلان به کنوانسیون جهانی رامسر باید رعایت شود، اظهار کرد: برخی از این شرایط در تالاب هشیلان وجود دارد و برخی را نیز باید ایجاد کنیم که در حال انجام است.

رحمانی تعیین محدوده تالاب را از مهمترین شروط پیوستن به کنوانسیون رامسر دانست و تاکید کرد: در همین راستا کار میله گذاری محدوده تالاب را آغاز کره‎ایم که تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی میله گذاری را کاری بسیار دشوار و زمان بر خواند و ادامه داد: با وجود این همه مالک در حاشیه تالاب، بسیار دشوار بود که میله گذاری را انجام دهیم.

کارشناس تالاب های اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه همچنین از تشکیل 22 فقره پرونده تصرف اراضی تالاب خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 15 پرونده به نتیجه رسیده و خلع ید شده و هفت پرونده نیز در دست انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب "هشیلان" در پیچ و خم عضویت در کنوانسیون رامسر

تالاب "هشیلان" در پیچ و خم عضویت در کنوانسیون رامسر